خرید لباس بچه گانه از مرجع تخصصی پوشاک کودک فینگیلی 

وبلاگ فینگیلی

خرید لباس بچه گانه شیک و بدون واسطه از فروشگاه پوشاک کودک فینگیلی

اگر به دنبال خرید انواع لباس بچه گانه شیک و ارزان با قیمت هایی استثنایی و منصفانه هستید، فروشگاه لباس کودک فینگیلی با عرضه انواع پوشاک وارداتی و ایرانی می تواند مقصد مناسبی برای یک خرید اینترنتی آرامش بخش و بدون دغدغه باشد. کالکشن های خیره کننده لباس بچگانه در فینگیلی نه تنها در نگاه اول از نظر طراحی و زیبایی منحصر بفرد به نظر می رسند، بلکه از نظر کیفیت دوخت و متریال طبیعی بکار رفته در آن ها، بهترین گزینه برای کوچولوهای شیرین شما هستند.

خرید پوشاک بچگانه در تولیدی های مختلف در سطح جهان با قواره ها و سایزهای مختلفی تولید می شوند. ممکن است 5 سایز یک لباس کودک دارای سایزهای 6، 8، 10، 12 و 14 باشد و لباسی باهمان سایزهای در یک تولیدی دیگر دارای سایزهای S, M, L, XL , 2XL باشد. بنابراین قبل از خرید لباس بچه گانه، حتما باید جدول سایزبندی لباس با دقت مطالعه شود و با یکی از لباس های کنونی کودک مطابقت داده شود.

خرید لباس بچه گانه هرچند ممکن است فرآیندی سرراست و آسان به نظر برسد، اما با حساسیت ها و ظرافت های فراوانی همراه است. در ادامه سعی کرده ایم مهم ترین نکات قبل از خرید پوشاک کودک را بیان کنیم تا از بروز مشکلات بعد از خرید اجتناب کنیم. لباس های بچه گانه به انواع مختلفی می توانند تقسیم شوند. از نظر استایل، انواع لباس کودک مجلسی، راحتی، لش و … قابل خریداری هستند. از نظر جنس پارچه مورد استفاده در تولید لباس، انواع پارچه های نخی، پنبه ای، پشمی، مازرانی، لینن، مخمل کبریتی، ابر و بادی و … می توانند در دوخت لباس مورد استفاده قرار بگیرند. در خرید انواع پوشاک کودک حتما راحتی فرزند خود را در اولویت اول قرار دهید

انواع لباس بچه گانه

  • تیشرت: تیشرت برای پوشاندن بالاتنه استفاده می شود و دارای آستین هایی کوتاه می باشد. این لباس معمولا برای استفاده در فصل بهار و تابستان مورد استفاده قرار می گیرد. هر دو دسته بندی لباس بچه گانه پسرانه و لباس بچه گانه دخترانه دارای این مدل لباس هستند.
  • شلوار: شلوار، لباسی برای پوشش پایین تنه است که از پایین کمر تا مچ پا را پوشش می دهد.
  • بیلر: لباسی یک تکه که نیمی از بالاتنه و کل پایین تنه را پوشش می دهد. بیلر ها دارای 2 بند هستند که از روی شانه رد می شوند و پشت و جلوی بیلر را به هم متصل می کنند.
  • شورت: شورت هم به عنوان لباس زیر و هم به عنوان لباس بیرونی می تواند مورد استفاده کودکان قرار گیرد. شورت از پایین کمر تا بالای زانو ادامه پیدا می کند.
  • شلوارک: نوعی شورت بلند است که به دلیل پوشش مناسب و راحتی استفاده بسیار محبوب است.
  • بلوز: لباسی برای بالاتنه که دارای آستین های بلند است.
  • دامن: لباسی دخترانه برای پایین تنه که در پایین گشاد می شود و دارای پاچه نیست.
  • ست لباس بچگانه: ست لباس بچگانه می تواند شامل یک تیشرت و شلوارک، یک بلوز و شلوار و یا هر ترکیب دیگری باشد که شما را از دردسر ست کردن تکه های مختلف لباس دور می کند.
  • سرهمی: نوعی لباس که دارای بلوز و شلوار متصل به هم است و معمولا توسط تعدادی دکمه یا یک زیپ در جلوی لباس، می توان آن را پوشید.

. ما همیشه یک شعار داریم و این است:

یه بچه ی راحت، همیشه برندس

تماس با ما